نوشته شده توسط : بامین تهویه

 

اگر به تازگی یک آبگرمکن ایستاده جدید خریداری کرده اید ، احتمالاً برای نصب آن آماده می شوید. در واقع شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که آیا باید از پایه آبگرمکن استفاده کنید یا خیر. اما آیا واقعاً به یکی نیاز دارید؟ برخی از آبگرمکن ها نیاز به استفاده از پایه دارند ، اما به طور معمول این کد ساختمان و لوله کشی در منطقه شما است که حرف آخر را در این مورد می زند.

شاید متوجه شده باشید که برخی از همسایگان شما آبگرمکن ایستاده خود را روی پایه نصب کرده اند و برخی دیگر اینطور نیست. این مقاله توضیح می دهد که چرا یک پایه آبگرمکن نیاز است ، و به شما کمک می کند تا تشخیص دهید که آیا بخاری جدید شما واقعاً به آن احتیاج دارد یا خیر.

پایه آبگرمکن چیست؟


آبگرمکن ایستاده دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد. این یک پایه است که یک آبگرمکن در بالای آن قرار دارد تا آن را بالاتر از سطح زمین قرار دهد. و همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید ، یک پایه آبگرمکن معمولاً از مواد با دوام مانند فولاد گالوانیزه ساخته می شود ، که به آن اجازه می دهد وزن یک مخزن کامل آب را تحمل کند و برای مدت بسیار طولانی دوام بیاورد.

توجه به این نکته ضروری است که شما نباید آبگرمکن را به تنهایی در بالای هر پایه قرار دهید ، بلکه باید به گونه ای طراحی شود که وزن و شکل یک آبگرمکن مدرن را تحمل کند. در واقع ، دو شرط ساده وجود دارد که هر پایه آبگرمکن باید رعایت کند:

باید به اندازه کافی قوی باشد تا وزن آبگرمکن را تحمل کند.
شکل آن باید به گونه ای باشد که بتواند آبگرمکن را بدون سرنگونی بخاری متعادل کند.

آیا آبگرمکن نیاز به ایستادن دارد؟


اگر شما دارای یک آبگرمکن برقی به سبک مخزن هستید ، نیازی نیست آن را روی پایه قرار دهید. با این حال ، این مورد در مورد آبگرمکن های مخزن گاز صدق نمی کند و اگرچه بخاری های جدیدتر به گونه ای ساخته شده اند که نیازی به استفاده از پایه آبگرمکن ندارند ، اما هنوز هم توسط بسیاری از متخصصان لوله کشی و قوانین ساختمان محلی بسیار مورد تشویق قرار گرفته است.

دلیل استفاده از پایه آبگرمکن


سه دلیل عمده وجود دارد که شما باید آبگرمکن گازی خود را روی پایه آبگرمکن قرار دهید.

ایمنی - بدون شک این مهمترین دلیل است. آبگرمکن های گازی برای کار نیاز به هوا دارند. هنگامی که مایعات قابل اشتعال ، مانند بنزین ، در نزدیکی آبگرمکن گازی ذخیره یا ریخته می شوند ، آتش سوزی یا انفجار بزرگی رخ می دهد و از آنجا که آبگرمکن ها اغلب در گاراژ ، زیرزمین یا محل ذخیره سازی نصب می شوند ، این شرایط اغلب تا زمانی که یک مشکل وجود دارد

پس از سال 2005 ، آبگرمکن های گازی با فناوری مقاوم در برابر احتراق بخار شعله (FVIR) ساخته شده اند. این آبگرمکن ها با به دام انداختن و سوزاندن بخارهای خطرناک درون بدنه بخاری به جای ناحیه اطراف ، از وقوع آتش سوزی های فلش بک جلوگیری می کنند. آنها تا حدی قادر به انجام این کار هستند ، زیرا محفظه احتراق کاملاً آب بندی شده است.

اگرچه بخاری های FVIR بسیار ایمن تر هستند و از نظر فنی به یک آبگرمکن بوتان احتیاج ندارند ، اما افزودن یک لایه حفاظتی اضافی به خانه خود ، یک عمل خوب است.

کد لوله کشی یکنواخت - کدها ممکن است از یک شهر یا شهرستان به شهر دیگر متفاوت باشد ، و حتی ممکن است از کد لوله کشی یکنواخت که مسئول استانداردهای ملی است ، دقیق تر باشند. UPC نیاز دارد که شعله یا مکانیسم جرقه حداقل 18 اینچ از سطح زمین باشد.

همچنین ، بسیاری از کدهای ساختمان محلی هنوز هم نیاز دارند که آبگرمکن FVIR بر روی پایه های آبگرمکن قرار گیرد ، هرچند طوری طراحی شده اند که با خیال راحت بر روی زمین کار کنند. اگر بخاری جدیدتری دارید ، توصیه می کنیم با یک لوله کش حرفه ای مشورت کنید تا اطمینان حاصل کنید که نصب آبگرمکن شما مطابق با کدهای محلی شما است.

عمر مفید - نصب مستقیم آبگرمکن بر روی بتن ممکن است باعث شود زنگ زدگی آن بسیار سریعتر از زمانی باشد که از سطح زمین خارج شده باشد. هنگامی که آبگرمکن از پایین شروع به نشت می کند ، تقریباً همیشه مشکل خود مخزن است. هنگامی که این اتفاق می افتد ، تنها راه حل این است که کل آبگرمکن را تعویض کنید ، زیرا مخزن قابل تعمیر نیست. قرار دادن آبگرمکن بر روی پایه می تواند طول عمر دستگاه را افزایش دهد.

 

هزینه ایستاده آبگرمکن چقدر است


پایه های آبگرمکن بسیار گران نیستند ، به ویژه با توجه به مزایای آنها. هزینه ای که شما پرداخت می کنید تا حد زیادی بر اساس کیفیت ساخت و اندازه مخزن طراحی شده برای حمل است.

یک آبگرمکن معمولی دارای یک مخزن 50 گالنی است و به احتمال زیاد می توانید یک آبگرمکن گازی را در حدود 50 دلار برای این واحدها پیدا کنید. آبگرمکن های بزرگتر با ظرفیت مخزن 80 تا 120 گالن مخزن ممکن است بیش از 100 دلار قیمت داشته باشند.

مهم است که به خاطر داشته باشید که مانند همه چیز ، طیف گسترده ای از قیمت ها بسته به کیفیت ، ساخت و سازنده وجود دارد. شما نباید در یافتن یک پایه آبگرمکن با کیفیت برای رفع نیازهای خود مشکلی داشته باشید.

 

مشاهده لیست قیمت انواع آبگرمکن در لینک روبرو : آبگرمکن ایستاده



:: برچسب‌ها: آبگرمکن ایستاده,آبگرمکن صنعتی,آبگرمکن بوتان,قیمت آبگرمکن,انواع آبگرمکن,نصب آبگرمکن,آبگرمکن دیواری بوتان ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بامین تهویه

 

مدتی را صرف نگاه کردن به جایی که می خواهید رادیاتور خود را آویزان کنید کنید. نوع دیوار سرنخ هایی در مورد بهترین اندازه و سبک رادیاتور برای اتاق شما به شما می دهد.
اگر دیوار از سنگ تراشی محکم ، آجرکاری یا دیوار کشی ساخته شده باشد ، بهترین انتخاب شوفاژ را خواهید داشت. با تثبیت مناسب ، رادیاتورهای بزرگتر را می توان از دیوارهای محکم محکم آویزان کرد.
اگر دیوار از تخته گچ با فضای خالی پشت (دیوار گچ یا دیوار گل میخ) ساخته شده است ، باید محل کار ناودان ها را مشخص کنید. ناودان یاب یک ابزار مفید است که به راحتی آنها را پیدا می کند. میخ ها قوی ترین قسمت دیوار شما هستند و رادیاتور شما باید از آنها آویزان شود.
سعی کنید رادیاتور خود را در پشت قطعات بزرگ مبلمان نصب نکنید ، از حرارت در اطراف اتاق جلوگیری می کنید.
اگر آن را به دیوار خارجی آویزان کرده اید عایق کاری را فراموش نکنید ، این کار را می توان به راحتی با بازتابنده حرارت انجام داد.

لوله کشی یا رادیاتور برقی؟


خانه شما یا از سیستم گرمایش مرکزی آب گرم لوله کشی شده یا از رادیاتورهای برقی استفاده می کند.

اگر به دنبال تعویض یا افزودن رادیاتورهای بیشتر هستید ، احتمالاً می خواهید از سیستمی که در حال حاضر دارید استفاده کنید - اگرچه مواردی وجود دارد که ممکن است بخواهید تعویض کنید.

به عنوان مثال ، نصب رادیاتور برقی می تواند در محلی که گرمایش مرکزی شما در حال حاضر کار نمی کند ، آسان تر باشد ، بنابراین می تواند راه حل مناسبی برای تبدیل اتاق زیر شیروانی ، لوازم جانبی و باغ های سبز باشد.

رادیاتورهای لوله کشی سیستم های آب گرم لوله کشی از یک دیگ بخار برای گرم کردن آب گرم استفاده می کنند که سپس از طریق لوله ها در اطراف خانه شما به گردش در می آید.
رادیاتورهای برقی رادیاتورهای برقی به صورت مرکزی کنترل نمی شوند ، بلکه در هر اتاق جداگانه کنترل می شوند. سبک های مدرن باریک ، آسان برای نصب هستند و فقط به منبع برق اصلی در خانه شما نیاز دارند. برخی از مدل ها "plug and go" هستند و می توان آنها را به یک پریز معمولی متصل کرد ، برخی دیگر برای نصب نیاز به برق دارند.

دوگانه سوز

می توانید یک عنصر گرمایش ترموستاتیک اضافه کنید که رادیاتور شما را به یک سیستم دوگانه سوز تبدیل می کند. این دستگاهی است که در رادیاتور شما قرار دارد و به شما اجازه می دهد تا با استفاده از برق ، رادیاتور آلومینیومی لوله کشی شده خود را گرم کنید. مزیت این امر این است که شما می توانید بدون استفاده از انرژی زیاد برای گرم کردن کل خانه خود ، به طور مستقل یکی از وسایل را مانند حوله حمام خود گرم کنید.

رادیاتورهای دوگانه سوز نسبت به رادیاتورهای معمولی و ریل های حوله ای ، انعطاف پذیری و کنترل بیشتری را به شما ارائه می دهند ، زیرا می توان از آنها هنگام خاموش شدن سیستم گرمایش مرکزی استفاده کرد.

لوله کشی موجود خود را در نظر بگیرید
به محل لوله کشی خود نگاه کنید - آیا در امتداد دیوار اجرا می شود یا از روی زمین؟

اگر در امتداد دیوار حرکت می کنید ، اگر بخواهید اندازه یا سبک شوفاژ را تغییر دهید ، گزینه های زیادی خواهید داشت. یک رادیاتور بوتان جدید که عرض و عرض آن بیشتر از رادیاتور موجود است ، می تواند به راحتی با هرگونه لوله کشی اضافی بریده شود. انتخاب مدل باریک ممکن است مستلزم طولانی شدن لوله کشی باشد - اگر در این مورد مطمئن نیستید ، از یک لوله کش مجرب بخواهید.
اگر از روی زمین بلند شود ، این می تواند چند چالش ایجاد کند. اگر از جایگزینی با اندازه مشابه استفاده می کنید ، مشکلی ایجاد نمی شود ، اما اگر می خواهید اندازه یا سبک را تغییر دهید ، ممکن است برای جابجایی لوله ها ، کفپوش را بلند کنید. چند دقیقه وقت بگذارید تا اندازه دیوار یا ناحیه ای را که می خواهید رادیاتور را آویزان کنید ، فاصله بین لوله های موجود (داخل و خارج) و فاصله بین ناودانی را در صورت داشتن دیوار گل میخ اندازه بگیرید.

 

مشاهده لیست قیمت انواع رادیاتور در لینک روبرو : رادیاتور



:: برچسب‌ها: رادیاتور پنلی,قیمت رادیاتور پنلی,رادیاتور,رادیاتور ایران رادیاتور,انواع رادیاتور,ایران رادیاتور,رادیاتور بوتان ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بامین تهویه

 

قبل از خرید سیستم هیتر برقی ، مطمئن شوید که کدام گزینه برای شما مناسب است. شما باید در مورد موارد زیر فکر کنید:

محل قرارگیری هیتر:

موقعیت به منظور گرم کردن موثرتر اتاق مهم است. سعی کنید هیتر را با مبلمان یا لباس مسدود نکنید.


عادات زندگی شما:

به عنوان مثال ، آیا فقط از یک اتاق در خانه خود استفاده می کنید. آیا اتاق های خالی دارید که نیازی به گرمایش ندارند؟


بودجه شما:

بودجه خود را محاسبه کرده و به آن پایبند باشید. هیتر های برقی را می توان در هر زمان اضافه کرد تا ایده آل ترین هیتر را برای هر اتاق بدست آورد تا به بهترین نحو به گرمایش آن کمک کند.
همچنین ارزیابی کارایی انرژی خانه در کنار گرمایش الکتریکی بسیار مهم است. افزودن عایق سقف ، کف و دیوار می تواند راهی برای کاهش بیشتر قبض های انرژی شما و گرم نگه داشتن فضای شما برای مدت طولانی تری باشد.

سیستم های گرمایش مرکزی بیشتر


اگر مطمئن نیستید که سیستم هیتر برقی برای خانه شما مناسب است ، هیچ گزینه ای کم ندارید. و بسیاری از این موارد نیز قابل تامل است.

بیایید با محبوب ترین ها شروع کنیم: دیگ های آبگرم.

دیگ های آبگرم گاز در حدود 80 درصد از خانه های انگلستان نصب شده اند که دیگ های آبگرم روغن برای ملک هایی که به شبکه گاز متصل نیستند ، گزینه محبوب است. می توانید در مورد راهنمای خرید دیگ بخار در مورد انواع دیگ آبگرم اطلاعات بیشتری کسب کنید.

در حالی که دیگ های آبگرم گاز و نفت یک سیستم گرمایش موثر هستند ، کربن را در جو منتشر می کنند - یکی از عوامل اصلی تغییرات آب و هوا. در نتیجه ، سیستم های گرمایش جایگزین در حال بررسی هستند و محبوبیت انرژی های تجدیدپذیر رو به افزایش است.

سیستم های گرمایشی تجدیدپذیر گرما را از منابع پایدار مانند هوا ، زمین یا خورشیدی می گیرند. این سیستم ها عبارتند از:

پمپ های حرارتی منبع هوا
پمپ های حرارتی منبع زمینی
حرارتی خورشیدی


روی آوردن به سیستم گرمایش تجدیدپذیر یک گزینه بسیار کارآمد برای خانه شما است و مانند سیستم های هیتر برقی ، پمپ های حرارتی نیز برای کار به برق نیاز دارند. به عنوان پاداشی برای تولید گرمای تجدیدپذیر خود ، می توانید از طریق مشوق گرمای تجدید پذیر نیز پرداختی دریافت کنید.

برای نصب و راه اندازی سیستم های گرمایشی قیمت های رایگان دریافت کنید


صرف نظر از برنامه شما برای سیستم گرمایش مرکزی جدید ، می توانید با نصب کننده های محلی واجد شرایط با استفاده از راهنمای دیگ آبگرم ارتباط برقرار کنید. با استفاده از راهنمای دیگ بخار ، هزینه نصب هیتر برقی از حداکثر 3 نصب کننده در منطقه شما را دریافت خواهید کرد. با مقایسه نقل قول ها به این روش ، می توانید مطمئن باشید که سیستم هیتر برقی جدید شما با بهترین قیمت هیتر برقی برای بهترین شرکت برای کار نصب می شود.

 

مشاهده لیست قیمت هیتر برقی در لینک روبرو هیتر برقی



:: برچسب‌ها: هیتر,هیتر گازی,هیتر برقی,بخاری,قیمت هیتر,فروش هیتر,انواع هیتر,هیتر پرتابل ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()