نوشته شده توسط : بامین تهویه

 

همه چیز از زمانی شروع می شود که شیر آب گرم را روشن کنید (1).

یک سنسور جریان (2) آب ورودی به آبگرمکن دیواری را تشخیص می دهد و سیگنالی را به صفحه کنترل می فرستد تا تولید آب گرم را شروع کند. در یک واحد گازسوز ، صفحه کنترل (3) فن (4) را روشن می کند ، که هوا را به بیرون می کشد ، دریچه گاز (5) را که در گاز قرار دارد باز می کند و مشعل را روشن می کند (6).

مبدل حرارتی (7) گرما را از شعله های آتش گرفته و آن را به آب منتقل شده از طریق لوله مبدل آبگرمکن دیواری منتقل می کند.

دریچه اختلاط (8) آب فوق گرم را که از مبدل آبگرمکن دیواری خارج می شود ، تعدیل می کند. اگر سنسور دما (9) تشخیص دهد که آب از حد مطلوب فراتر رفته یا از آن کوتاه است ، پانل شیر گاز ، شیر مخلوط کن و شیر تنظیم کننده جریان (10) را متناسب با آن تنظیم می کند.

دریچه ای مهر و موم شده آبگرمکن برقی (11) (یا یک جفت دریچه) از طریق یک سقف یا دیواره خارجی گازهای خروجی را با خود حمل می کند و هوای احتراق را به مشعل منتقل می کند.

 

مشاهده لیست قیمت انواع آبگرمکن در لینک روبرو : آبگرمکن



:: برچسب‌ها: آبگرمکن برقی دیواری , قیمت آبگرمکن برقی دیواری , آبگرمکن دیواری بوتان , قیمت آبگرمکن , آبگرمکن برقی , آبگرمکن برقی صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بامین تهویه

 

یک آبگرمکن در حین کار با کارآیی بیشتر ، نیاز آب گرم خانوار شما را برآورده می کند. بنابراین ، قبل از خرید آبگرمکن ، از اندازه مناسب آن اطمینان حاصل کنید. در اینجا اطلاعاتی در مورد نحوه اندازه گیری این سیستم ها پیدا خواهید کرد:

 

آبگرمکن بدون مخزن یا از نوع تقاضا

 

سیستم گرمایش آب خورشیدی بخاری های ذخیره سازی و پمپ حرارتی (با مخزن). برای اندازه گیری سیستم های گرمایش آب و فضای ترکیبی - از جمله برخی از سیستم های پمپ حرارتی ، و سیم پیچ بدون مخزن و آبگرمکن های غیر مستقیم - با یک پیمانکار واجد شرایط مشورت کنید اگر هنوز در نظر نگرفته اید که چه نوع آبگرمکن ممکن است برای خانه شما بهترین باشد ، در مورد انتخاب یک آبگرمکن جدید بیشتر بدانید.

اندازه آبگرمکن بدون فشار یا نوع تقاضا

 

آبگرمکن یا نوع تقاضا با حداکثر افزایش دما ممکن در یک دبی مشخص درجه بندی می شوند. بنابراین ، برای اندازه گیری آبگرمکن برقی مورد نیاز ، باید میزان جریان و افزایش دمایی را که برای کاربرد آن (کل خانه یا یک برنامه از راه دور ، مانند فقط حمام) در خانه خود نیاز دارید ، تعیین کنید. ابتدا ، تعداد دستگاههای آب گرم را که انتظار دارید هربار بطور همزمان استفاده کنید ، لیست کنید. سپس ، سرعت جریان آنها را (گالن در دقیقه) جمع کنید.

این میزان دبی مطلوبی است که برای بخاری آب تقاضا می خواهید. به عنوان مثال ، فرض کنید شما انتظار دارید همزمان یک شیر آب گرم با دبی 0.75 گالن (84/2 لیتر) در دقیقه و یک سر دوش با دبی 2.5 گالن (46/9 لیتر) در دقیقه داشته باشید. سرعت جریان از طریق آبگرمکن مورد نیاز حداقل باید 3.25 گالن (12.3 لیتر) در دقیقه باشد. برای کاهش دبی ، وسایل کم جریان آب را نصب کنید.

برای تعیین افزایش دما ، دمای آب ورودی را از دمای خروجی مورد نظر کم کنید. فرض کنید که دمای آب ورودی 50 درجه فارنهایت (10 درجه سانتیگراد) است ، مگر اینکه خلاف این را بدانید. برای بیشتر موارد استفاده ، می خواهید آب شما تا 120 درجه فارنهایت (49 درجه سانتیگراد) گرم شود. در این مثال ، شما به یک آبگرمکن تقاضا نیاز دارید که برای بیشترین کاربردها درجه حرارت 70 درجه فارنهایت (39 درجه سانتیگراد) را تولید کند. برای ماشین های ظرفشویی فاقد بخاری داخلی و سایر کاربردهای دیگر ، ممکن است بخواهید آب شما در دمای 140 درجه فارنهایت (60 درجه سانتیگراد) گرم شود.

در این صورت ، شما به افزایش دما 90 درجه فارنهایت (50 درجه سانتیگراد) نیاز خواهید داشت. بیشتر بخاری های آب برای انواع دمای ورودی درجه بندی می شوند. به طور معمول ، افزایش دمای آب 70 درجه فارنهایت (39 درجه سانتیگراد) با سرعت جریان 5 گالن در دقیقه از طریق آبگرمکن های تقاضای گاز و 2 گالن در دقیقه از طریق گرمکن های الکتریکی امکان پذیر است. سرعت جریان سریع تر یا دمای سردتر ورودی گاهی اوقات می تواند دمای آب را در دورترین شیر آب کاهش دهد. برخی از انواع آبگرمکن بدون مخزن تحت کنترل ترموستاتیک قرار می گیرند. آنها می توانند دمای خروجی خود را با توجه به میزان جریان آب و دمای ورودی تغییر دهند.

 

اندازه سیستم گرمایش آب خورشیدی

 

اندازه گیری سیستم گرمایش آب خورشیدی اساساً شامل تعیین سطح کل جمع کننده و حجم ذخیره سازی است که شما برای تأمین 90٪ - 100٪ نیاز آب گرم خانوار در طول تابستان نیاز دارید. پیمانکاران سیستم خورشیدی از کاربرگها و برنامه های رایانه ای برای کمک به تعیین نیازهای سیستم و اندازه مجموعه ها استفاده می کنند.

منطقه جمع کننده

پیمانکاران معمولاً برای هر یک از دو عضو اول خانواده از راهنمای حدود 20 فوت مربع (2 متر مربع) مساحت کلکتور پیروی می کنند. اگر در منطقه کمربند آفتاب ایالات متحده زندگی می کنید برای هر شخص اضافی 8 فوت مربع (0.7 متر مربع) یا اگر در شمال ایالات متحده زندگی می کنید 12-14 فوت مربع اضافه کنید.

حجم ذخیره سازی

یک مخزن کوچک (50 تا 60 گالنی) معمولاً برای یک تا دو سه نفر کافی است. یک مخزن ذخیره متوسط ​​(80 گالنی) برای سه تا چهار نفر به خوبی کار می کند. یک مخزن بزرگ برای چهار تا شش نفر مناسب است. برای سیستم های فعال ، اندازه مخزن ذخیره خورشیدی با اندازه جمع کننده - معمولاً 1.5 گالن در فوت مربع جمع کننده افزایش می یابد. این کمک می کند تا از گرم شدن بیش از حد سیستم در هنگام کم شدن تقاضای آب گرم جلوگیری شود.

در آب و هوای بسیار گرم و آفتابی ، برخی از کارشناسان پیشنهاد می کنند که این نسبت باید به اندازه 2 گالن ذخیره سازی به 1 فوت مربع سطح کلکتور افزایش یابد.

محاسبات دیگر

محاسبات اضافی در اندازه گیری سیستم گرمایش آب خورشیدی شما شامل ارزیابی منبع خورشیدی سایت ساختمان شما و تعیین جهت و شیب مناسب جمع کننده خورشیدی است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این محاسبات به صفحه آبگرمکن های خورشیدی مراجعه کنید. اندازه بخاری های ذخیره سازی و پمپ های حرارتی (با مخزن) آبگرمکن برای اندازه گیری مناسب آبگرمکن ذخیره سازی برای خانه خود - از جمله آبگرمکن دیواری پمپ حرارتی با مخزن - از درجه بندی ساعت اول آبگرمکن استفاده کنید.

درجه بندی ساعت اول تعداد گالن های آب گرم است که آبگرمکن می تواند در هر ساعت تأمین کند (با مخزن پر از آب گرم شروع می شود). این به ظرفیت مخزن ، منبع گرما (مشعل یا عنصر) و اندازه مشعل یا عنصر بستگی دارد. برچسب EnergyGuide اولین درجه بندی را در گوشه بالا سمت چپ با عنوان "ظرفیت (رتبه بندی ساعت اول)" ذکر کرده است.

کمیسیون تجارت فدرال نیاز به یک برچسب EnergyGuide بر روی همه بخاری های ذخیره سازی معمولی دارد اما نه بر روی بخاری های آب پمپ حرارتی. ادبیات مربوط به محصولات از یک تولید کننده همچنین ممکن است درجه یک ساعت را ارائه دهد. به دنبال مدل های آبگرمکن با درجه بندی ساعت اول باشید که با 1 یا 2 گالن ساعت اوج تقاضای شما مطابقت داشته باشد - اوج تقاضای آب گرم 1 ساعته روزانه برای خانه شما.

 

برای تخمین تقاضای اوج ساعت خود:

 

مشخص کنید که در چه ساعتی از روز (صبح ، ظهر ، عصر) بیشترین آب گرم را در خانه خود استفاده می کنید. تعداد افرادی که در خانه شما زندگی می کنند را در خاطر داشته باشید.

برای برآورد حداکثر میزان استفاده از آب گرم در این یک ساعت از روز ، از کاربرگ زیر استفاده کنید - این همان اوج تقاضای شماست. توجه: کاربرگ کل مصرف روزانه آب گرم را تخمین نمی زند. مثال صفحه کار ، تقاضای کل اوج ساعت 36 گالن را نشان می دهد. بنابراین ، این خانوار به یک مدل آبگرمکن با درجه اول ساعت 34 تا 38 گالن نیاز دارند.

 

مشاهده لیست قیمت انواع آبگرمکن در لینک روبرو : آبگرمکن



:: برچسب‌ها: آبگرمکن برقی دیواری , قیمت آبگرمکن برقی دیواری , آبگرمکن دیواری بوتان , قیمت آبگرمکن , آبگرمکن برقی , آبگرمکن برقی صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بامین تهویه

 

اگر قسمت پایین آبگرمکن برقی شما از لجن پر شود ، آبگرمکن در اوج عملکرد کار نمی کند. تجمع رسوبات همچنین باعث گرم شدن بیش از حد آب در پایه مخزن و تبدیل به بخار می شود و در نتیجه انفجارهای کوچکی ایجاد می شود که مقدار کمی رسوب از ته مخزن منفجر می شود.

برای تمیز کردن رسوبات از آبگرمکن ، این مراحل را دنبال کنید:

خط تأمین آب سرد را در بالای آبگرمکن باز کنید و نوک سینه را که به درگاه آب سرد پیچیده شده خارج کنید.

قبل از شروع تعمیرات ، حتماً برق آبگرمکن و شیر ورودی آب سرد را خاموش کنید.

یک پاک کننده بر پایه اسید سیتریک در سوراخ باز ریخته و حدود هشت ساعت منتظر بمانید تا اسید مواد معدنی کف مخزن را حل کند.

محصول تمیز کننده مبتنی بر اسید سیتریک Mag-Erad به خوبی کار می کند ، اما یافتن آن در فروشگاه های لوازم لوله کشی محلی بسیار دشوار است.

یک شلنگ باغ را به شیر تخلیه واقع در پایین آبگرمکن دیواری متصل کنید و شیلنگ را به داخل باغ بیرون بیاورید.

شیر تخلیه را باز کنید ، خط تأمین آب سرد را دوباره وصل کنید و سپس منبع آب سرد را به بخاری آب روشن کنید.

آب و رسوبی ابری که از انتهای شلنگ خارج می شود شما را متحیر خواهد کرد.

وقتی آب شفاف شد ، شیر تخلیه را ببندید و شیلنگ را خارج کنید.

جدا از اینکه محل تولید باکتری ها است ، رسوبات موجود در پایه یک مخزن به طور قابل توجهی از کارآیی آبگرمکن گازی می کاهد و می تواند مانند یک قطار باری باعث سر و صدا شدن آن شود.

با روشن کردن شیر آب گرم در دورترین قسمت از آبگرمکن ، هوا را از سیستم خارج کنید.

وقتی آب از این شیر آب خارج شد ، آن را خاموش کرده و این کار را در شیرهای دیگر در سراسر خانه تکرار کنید.

دوباره برق آبگرمکن را روشن کنید.

امیدوارم که اکنون آب گرم داشته باشید.

 

مشاهده لیست قیمت انواع آبگرمکن در لینک روبرو : آبگرمکن



:: برچسب‌ها: آبگرمکن برقی دیواری , قیمت آبگرمکن برقی دیواری , آبگرمکن دیواری بوتان , قیمت آبگرمکن , آبگرمکن برقی , آبگرمکن برقی صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بامین تهویه

 

آبگرمکن های خورشیدی - که سیستم های آب گرم خانگی خورشیدی نیز نامیده می شوند - می تواند روشی مقرون به صرفه برای تولید آب گرم برای خانه شما باشد. آنها می توانند در هر آب و هوایی استفاده شوند و سوختی که استفاده می کنند - آفتاب - رایگان است.

آبگرمکن خورشیدی چگونه کار می کنند؟


سیستم های گرمایش آبگرمکن برقی آب خورشیدی شامل مخازن ذخیره و جمع کننده های خورشیدی است. دو نوع سیستم گرمایش آب خورشیدی وجود دارد: فعال ، دارای پمپ های گردشی و کنترل ، و غیر فعال ، که ندارند.

سیستم های گرمایش آب خورشیدی فعال


دو نوع سیستم گرمایش آب خورشیدی فعال وجود دارد:

سیستم های گردش مستقیم
پمپ ها آب خانگی را از طریق کلکتورها و به داخل خانه می رسانند. آنها در آب و هوایی که بندرت یخ می زند خوب کار می کنند.
سیستم های گردش غیر مستقیم
پمپ ها سیال انتقال دهنده حرارت غیر یخ زده را از طریق کلکتورها و مبدل حرارتی به گردش در می آورند. این آب را گرم می کند و سپس به خانه می ریزد. آنها در آب و هوای مستعد دمای یخبندان محبوب هستند.
سیستم های گرمایش آب خورشیدی منفعل
سیستم های گرمایش آب غیرفعال خورشیدی معمولاً از سیستم های فعال کم هزینه ترند ، اما معمولاً کارآیی چندانی ندارند. با این حال ، سیستم های غیرفعال می توانند از قابلیت اطمینان بیشتری برخوردار باشند و ممکن است ماندگاری بیشتری داشته باشند. دو سیستم اساسی غیرفعال وجود دارد:

یکپارچه سیستم های غیرفعال ذخیره سازی جمع کننده
این موارد در مناطقی که دمای هوا به ندرت زیر یخبندان قرار می گیرد بهتر عمل می کنند. آنها همچنین در خانوارهایی که به میزان قابل توجهی در روز و عصر به آب گرم نیاز دارند ، به خوبی کار می کنند.


سیستم های ترموسیفون


هنگامی که آب گرم با غرق شدن آب خنک تر می شود ، آب از طریق سیستم جریان می یابد. کلکتور باید در زیر مخزن ذخیره سازی نصب شود تا آب گرم به مخزن برسد. این سیستم ها قابل اعتماد هستند ، اما پیمانکاران به دلیل مخزن ذخیره سازی سنگین باید دقت زیادی در طراحی سقف داشته باشند. آنها معمولاً گرانتر از سیستمهای غیرفعال ذخیره کننده جمع کننده یکپارچه هستند.

 

مخازن ذخیره و جمع کننده های خورشیدی


بیشتر آبگرمکن های خورشیدی به یک مخزن ذخیره سازی عایق بندی شده خوب نیاز دارند. مخازن ذخیره خورشیدی دارای یک ورودی و ورودی اضافی هستند که به کلکتور و از آن متصل می شوند. در سیستم های دو مخزنی ، آبگرمکن خورشیدی قبل از ورود به آبگرمکن دیواری معمولی ، آب را گرم می کند. در سیستم های یک مخزن ، بخاری پشتیبان با ذخیره خورشیدی در یک مخزن ترکیب می شود.

برای کاربردهای مسکونی از سه نوع جمع کننده خورشیدی استفاده می شود:

جمع کننده صفحه تخت
کلکتورهای صفحه تخت لعابدار جعبه های عایق بندی شده و ضد آب و هوا هستند که حاوی صفحه جاذب تیره در زیر یک یا چند پوشش شیشه ای یا پلاستیکی (پلیمری) است. جمع کننده های صفحه تخت بدون لعاب - که معمولاً برای گرمایش استخر خورشیدی استفاده می شود - دارای صفحه جاذب تیره ، ساخته شده از فلز یا پلیمر ، بدون پوشش و محفظه هستند.


سیستم های ذخیره سازی جمع کننده یکپارچه


آنها همچنین به عنوان سیستم های دسته ای یا ICS شناخته می شوند ، دارای یک یا چند مخزن یا لوله سیاه در یک جعبه عایق و لعاب هستند. آب سرد ابتدا از کلکتور خورشیدی عبور می کند که باعث گرم شدن آب می شود. سپس آب به سمت بخاری معمولی پشتیبان ادامه می یابد و منبع قابل اطمینان آب گرم را فراهم می کند. آنها باید فقط در آب و هوای با یخ زدگی خفیف نصب شوند زیرا لوله های فضای باز در هوای شدید و سرد می توانند یخ بزنند.
جمع کننده های خورشیدی لوله تخلیه شده
آنها دارای ردیف های موازی لوله های شیشه ای شفاف هستند. هر لوله شامل یک لوله بیرونی شیشه ای و یک لوله جاذب فلز است که به یک باله متصل شده است. پوشش باله انرژی خورشید را جذب می کند اما از بین رفتن گرمای تابشی را مهار می کند. این مجموعه ها بیشتر برای برنامه های تجاری ایالات متحده استفاده می شود.
سیستم های گرمایش آب خورشیدی تقریباً همیشه به یک سیستم پشتیبان برای روزهای ابری و زمان های افزایش تقاضا نیاز دارند. آبگرمکن های ذخیره سازی معمولاً پشتیبان تهیه می کنند و ممکن است از قبل بخشی از بسته سیستم خورشیدی باشند. یک سیستم پشتیبان نیز ممکن است بخشی از جمع کننده خورشیدی باشد ، مانند مخازن پشت بام با سیستم های ترموسیفون. از آنجا که سیستم ذخیره سازی یکپارچه جمع کننده علاوه بر جمع آوری گرمای خورشیدی ، آب گرم را نیز ذخیره می کند ، ممکن است برای تهیه نسخه پشتیبان از یک بخاری آب بدون مخزن یا از نوع تقاضا استفاده شود.

انتخاب آبگرمکن خورشیدی خورشیدی
قبل از خرید آبگرمکن و نصب سیستم گرمایش آب خورشیدی ، می خواهید موارد زیر را انجام دهید:

هزینه و بازده انرژی سیستم گرمایش آب خورشیدی را تخمین بزنید
منابع خورشیدی سایت خود را ارزیابی کنید
اندازه صحیح سیستم را تعیین کنید
کدها ، میثاق ها و مقررات محلی را بررسی کنید.
همچنین اجزای مختلف مورد نیاز برای سیستم های گرمایش آب خورشیدی ، از جمله موارد زیر را درک کنید:

مبدلهای حرارتی سیستمهای گرمایش آب خورشیدی
مایعات انتقال گرما برای سیستم های گرمایش آب خورشیدی

 

نصب و نگهداری سیستم آبگرمکن


نصب مناسب آبگرمکن های خورشیدی به عوامل زیادی بستگی دارد. این عوامل شامل منابع خورشیدی ، آب و هوا ، الزامات محلی کد ساختمان و موارد ایمنی است. بنابراین ، بهترین کار این است که یک پیمانکار واجد شرایط سیستم های حرارتی خورشیدی سیستم خود را نصب کند.

پس از نصب ، نگهداری صحیح سیستم باعث می شود تا سیستم به راحتی کار کند. سیستم های غیرفعال به تعمیر و نگهداری زیادی احتیاج ندارند. برای سیستم های فعال ، شرایط ارائه خدمات را با ارائه دهنده سیستم خود در میان بگذارید و با دفترچه راهنمای سیستم مشورت کنید. لوله کشی و سایر اجزای متداول گرمایش آب به همان سیستمهای معمولی نیاز دارند. ممکن است لازم باشد لعاب در مناطق خشک آب و هوایی که آب باران باعث شستشوی طبیعی نمی شود تمیز شود.

تعمیر و نگهداری منظم در سیستم های ساده می تواند به ندرت هر 3-5 سال یکبار انجام شود ، ترجیحاً توسط یک پیمانکار خورشیدی. سیستم های دارای اجزای الکتریکی معمولاً پس از 10 سال به یک یا دو قطعه تعویض نیاز دارند. درباره تعمیر و نگهداری و تعمیر سیستم گرمایش آب خورشیدی بیشتر بدانید.

آیا شرکت شما تجربه نصب و نگهداری سیستم های گرمایش آب خورشیدی را دارد؟
شرکتی را انتخاب کنید که تجربه نصب نوع سیستم مورد نظر شما و سرویس دهی به برنامه هایی را که انتخاب آبگرمکن می کنید تجربه کند.
شرکت شما چند سال تجربه در زمینه نصب و نگهداری حرارت خورشیدی دارد؟
هرچه تجربه بیشتر بهتر است. لیستی از مشتریان گذشته را که می توانند مراجع ارائه دهند ، درخواست کنید.
 


بهبود کارایی انرژی


بعد از اینکه بخاری آب شما به درستی نصب و نگهداری شد ، برخی از استراتژی های اضافی برای صرفه جویی در مصرف انرژی را امتحان کنید تا به شما کمک کند تا قبض های آبگرمکن خود را کاهش دهید ، خصوصاً اگر به سیستم پشتیبان نیاز دارید. نصب برخی از دستگاه ها و سیستم های کم مصرف مقرون به صرفه تر با بخاری آب است.

گزینه های دیگر آبگرمکن
آبگرمکن های ذخیره سازی معمولی
بخاری آب بخاری
آبگرمکن های پمپ حرارتی
سیم پیچ بدون مخزن و آبگرمکن غیر مستقیم

 

مشاهده لیست قیمت انواع آبگرمکن در لینک روبرو : آبگرمکن



:: برچسب‌ها: آبگرمکن برقی دیواری , قیمت آبگرمکن برقی دیواری , آبگرمکن دیواری بوتان , قیمت آبگرمکن , آبگرمکن برقی , آبگرمکن برقی صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بامین تهویه

 

وقتی زمان تعویض آبگرمکن دیواری قدیمی شما فرا رسید ، می خواهید یک واحد آبگرمکن با مصرف انرژی مناسب انتخاب کنید که آب کافی برای خانواده شما تأمین کند. مانند هر چیز دیگری ، پیشرفت های فن آوری در لوله کشی بدان معنی است که شما بیشتر از هر زمان دیگری در مورد آبگرمکن ها گزینه دارید ، بنابراین تصمیم گیری آگاهانه می تواند چالش برانگیز باشد.

در حالی که تعمیر آبگرمکن یا تعویض آبگرمکن بهتر است به متخصصان لوله کشی حرفه ای سپرده شود ، یک کار شما می توانید و باید خود انجام دهید انتخاب آبگرمکن مناسب برای تأمین نیازهای خانه و خانواده خود است.

انواع مختلفی از آبگرمکن ها در بازار وجود دارد. راهنمای مقایسه آبگرمکن برقی یک نقطه شروع عالی برای آشنایی با چیزهای موجود در آن است. متخصصان آبگرمکن با در نظر گرفتن نیازهای گرمایش آب خانواده و انتظارات مصرف انرژی می توانند به شما کمک کنند تا تعیین کنید کدام مدل برای خانه و بودجه شما مناسب است.

آبگرمکن متعارف


آبگرمکن های معمولی ، که آبگرمکن مخزن ذخیره سازی نیز نامیده می شوند ، متداول ترین نوع هستند - آنها از یک مخزن عایق بندی شده تشکیل شده اند که در آن آب گرم می شود و تا زمان نیاز ذخیره می شود. آبگرمکن های گازی طبیعی معمولاً نسبت به آبگرمکن های برقی انرژی کمتری مصرف می کنند و هزینه کارکرد آنها نیز کمتر است ، اما نصب آنها بسیار گران تر و دشوار است.

آبگرمکن های معمولی برای کارایی کارآمد و موثر در طول سال ها به تعمیر و نگهداری منظم نیاز دارند. آنها باید حداقل سالی یک بار تخلیه و شسته شوند و رسوب و تجمع آنها از بین برود. امید به زندگی آماری بخاری آب مخزن ذخیره سازی 10-12 سال است که به مراقبت و نگهداری بستگی دارد.

 

آبگرمکن بدون مخزن (بر اساس تقاضا)


آبگرمکن های بدون مخزن از گرما های شدید در برابر سیم پیچ های پر از آب استفاده می کنند تا آب مورد نیاز را گرم کنند. سیستم های لوله کشی آبگرمکن بدون مخزن نسبت به مدل های مخزن ذخیره معمولی از نظر مصرف انرژی بیشتر هستند ، اما هزینه های بالاتری دارند.

ابعاد آبگرمکن های بدون مخزن می توانند به اندازه ای باشند که جریان مداوم آب گرم را تأمین می کنند ، و آنها را برای خانواده های پرجمعیتی که همزمان از آب گرم زیادی استفاده می کنند مناسب می کند. آنها همچنین برای استفاده با گاز طبیعی مناسب ترند ، اگرچه ممکن است نیاز به نصب یک خط گاز قطر بزرگتر باشد ، اقدامی بالقوه پرهزینه. مدل های بدون مخزن برقی ممکن است نیاز به ارتقا ظرفیت برق خانه داشته باشند.

مانند آبگرمکن مخزنی ذخیره سازی ، آبگرمکن های بدون مخزن نیز باید حداقل سالی یکبار از مواد معدنی جدا شوند تا عملکرد آنها به طور قابل اعتماد ادامه یابد.

آبگرمکن پمپ


آبگرمکن های پمپ حرارتی که به آنها آبگرمکن برقی ترکیبی نیز گفته می شود ، گرما را از هوا یا زمین گرفته و به آب منتقل می کنند. هزینه آنها در جلو بیشتر از مدل های الکتریکی استاندارد است ، اما حدود 60٪ انرژی کمتری مصرف می کنند ، به این معنی که صاحبان خانه ها به عنوان صورتحساب های کم مصرف تر ، بازگشت سرمایه خود را مشاهده می کنند.

آبگرمکن برقی پمپ حرارتی در فضاهای خیلی سرد به خوبی کار نمی کنند. از آنجا که پمپ گرما در بالای دستگاه است ، ممکن است یک واحد هیبریدی به اندازه یک فاصله 7 فوت از کف تا سقف نیاز داشته باشد.

آبگرمکن خورشیدی


آبگرمکن های خورشیدی با استفاده از صفحات خورشیدی نصب شده روی سقف کار می کنند که گرمای خورشید را جذب می کنند و آن را به سیستم مایع ضد یخ در سیستم حلقه بسته منتقل می کنند که به مخزن آب می رود و آب را گرم می کند. بهترین آبگرمکن های خورشیدی صرفه جویی درخشان ستاره ای را در تابستان انجام می دهند و آنها را برای مناطق گرم و آفتابی جذاب می کند. در صورت وجود ، یک متخصص انوع آبگرمکن به شما کمک می کند تا با توجه به نیازهای گرمایش آب خانواده و انتظارات مصرف انرژی ، نوع آبگرمکن خورشیدی را برای خانه و بودجه مناسب تعیین کنید.

مزایای آبگرمکن:

انرژی خورشیدی آزاد و فراوان است.
پانل های حرارتی خورشیدی کارآمد هستند. تقریباً 80٪ تابش به انرژی گرمایی تبدیل می شود.
در قبض های سوخت صرفه جویی خواهید کرد.
شما در حال پایین آوردن ردپای کربن آب گرم خود هستید.
اغلب مشوق های مالی وجود دارد. برای آب گرم خورشیدی ، این موارد می توانند شامل اعتبارات مالیاتی ایالتی و فدرال و تخفیفات ایالتی ، منطقه ای و آب و برق باشند.

 

معایب آبگرمکن :

پانل های حرارتی خورشیدی فقط می توانند آب را گرم کنند. با این وجود پانل های PV خورشیدی ، برق تولید می کنند و برخی از این برق می تواند برای گرم کردن آب استفاده شود. بنابراین انعطاف پذیری بیشتری در صفحه های خورشیدی وجود دارد.
تعمیر و نگهداری سالانه پیشنهاد می شود زیرا چندین قسمت در سیستم وجود دارد که باید اطمینان حاصل شود که عملکرد صحیحی دارند.
حتی با تخفیف های فدرال و محلی ، هزینه ای که برای خرید آبگرمکن و نصب یک سیستم خورشیدی هزینه می کنید می تواند به معنای انتظار 10 تا 30 سال برای بازیابی هزینه های سرمایه گذاری شما باشد ، اگرچه صفحات خورشیدی و تجهیزات دائماً هزینه کمتری دارند.


آبگرمکن های متراکم


آبگرمکن های متراکم دارای مخزنی مانند آبگرمکن مخزن ذخیره سازی معمولی هستند ، اما گازهای خروجی داغی را که به طور معمول از یک خانه خارج می شوند ، خارج می کنند. این گازها از طریق یک سیم پیچ در پایه آبگرمکن منفجر می شوند ، جایی که آب سرد ورودی می تواند گرما را از بین ببرد. آبگرمکن های متراکم از نوع آبگرمکن های بسیار کارآمد برای خانه هایی هستند که با گاز گرم می شوند و به ظرفیت بیش از 55 گالن نیاز دارند.

 

مشاهده لیست قیمت انواع آبگرمکن در لینک روبرو : آبگرمکن



:: برچسب‌ها: آبگرمکن,قیمت آبگرمکن,خرید آبگرمکن,فروش آبگرمکن,لیست قیمت آبگرمکن,آبگرمکن برقی,قیمت آبگرمکن برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بامین تهویه

 

هیچ چیز نمی تواند آرامش یک حمام آب گرم را از بین ببرد. آبگرمکن برقی یکی از مهمترین لوازم خانگی است. با این حال ، هنگامی که مجبورید بخاری آب برای خانه خود بخرید ، باید هوشمندانه انتخاب کنید. پس از استحمام در آب خنک در تمام تابستان ، ناگهان با شروع سرد شدن هوا نیاز به آبگرمکن ایجاد می شود. این امر باعث می شود افراد برای خرید یک آبگرمکن عجله کنند تا در اسرع وقت در آب گرم استحمام کنند.

با این حال ، خرید عجولانه آنها ممکن است در طولانی مدت ضرر داشته باشد. آبگرمکن ها مقدار زیادی برق مصرف می کنند و اگر آبگرمکن مناسب انتخاب نکنید ، ممکن است مجبور شوید قبض های برق سنگین را پرداخت کنید. هزینه خرید و نگهداری آبگرمکن با توجه به مارک تجاری و نوع مکانیزم گرمایی مورد استفاده متفاوت است. برای اینکه بدانید کدام یک از آبگرمکن ها برای خانه شما بهتر است ، در اینجا چند نکته برای بررسی وجود دارد.
نکاتی که باید هنگام خرید بخاری بخاطر بسپارید


نوع آبگرمکن


1. آبگرمکن ذخیره سازی معمولی


آبگرمکن ذخیره سازی محبوب ترین نوع آبگرمکن خانگی است. این آبگرمکن ها می توانند ذخیره انباشته آب گرم را حفظ کنند. با روشن شدن شیر ، آب گرم فوراً آزاد می شود. استفاده از این نوع آبگرمکن ها راحت است اما برق زیادی مصرف می کنند. آبگرمکن های ذخیره سازی الکتریکی برای حفظ دمای گرم باید دائماً آب را در مخزن مخزن آن گرم کنند. از این رو حتی در حالت آماده به کار نیز برق مصرف می کند.

2. آبگرمکن فوری


آبگرمکن های فوری یا بخاری های آب درخواستی از اتلاف برق در حالت آماده به کار جلوگیری می کنند. یک آبگرمکن برقی فوری فقط پس از روشن شدن شیر آب را گرم می کند. به محض روشن شدن آبفشان ، آب سرد به سمت عنصر گرمایش داخلی می رود ، گرم می شود و آب گرم از شیر خارج می شود. این آبگرمکن کم مصرف باعث صرفه جویی در مصرف برق و نیاز به گرم شدن سریع آب می شود.

3. آبگرمکن هوا


آبگرمکن های هوا گرما را از هوا تولید می کنند و از نظر مصرف برق بسیار کارآمد هستند. با آبگرمکن هوا می توانید تا 60٪ در مصرف انرژی آبفشان خود صرفه جویی کنید. آنها برای تولید آب گرم به منابع طبیعی متکی هستند و آن را به آبگرمکن کم مصرف تبدیل می کنند.

4. آبگرمکن خورشیدی


آبگرمکن های خورشیدی با اتکا به انرژی خورشید ، کم مصرف ترین آبگرمکن ها هستند. با این حال ، نصب آبگرمکن خورشیدی می تواند بسیار گران باشد. هر خانوار توانایی تهیه آبگرمکن خورشیدی را ندارد. از این رو ، آنها به طور کلی به عنوان آبگرمکن صنعتی برای اهداف تجاری استفاده می شوند.

اندازه آبگرمکن


اندازه آبگرمکن باید متناسب با تعداد اعضای خانواده انتخاب شود. اندازه بخاری آب در مورد بخاری های برقی ذخیره سازی اهمیت زیادی دارد. به منظور اطمینان از تأمین ثابت آب گرم برای همه اعضای خانواده ، انتخاب ظرفیت ذخیره بر اساس آن مهم است. به طور کلی ، آبگرمکن های ذخیره سازی از نظر اندازه در چهار نوع موجود هستند.

در اینجا نحوه محاسبه اندازه مناسب آبگرمکن ذخیره سازی برای خانه آورده شده است.


بهره وری انرژی


صرفه جویی در مصرف انرژی فاکتور بسیار مهمی است که باید هنگام خرید آبگرمکن در نظر بگیرید. بهترین آبگرمکن های برقی اغلب در نهایت مقدار زیادی برق مصرف می کنند. بنابراین ، همیشه قبل از خرید ، میزان بهره وری انرژی بخاری آب را بررسی کنید. یک آبگرمکن با درجه انرژی BEE 5 ستاره بالاترین بازده انرژی را به شما می دهد.

 

مشاهده لیست قیمت انواع آبگرمکن برقی در لینک روبرو : آبگرمکن



:: برچسب‌ها: آبگرمکن برقی دیواری , قیمت آبگرمکن برقی دیواری , آبگرمکن دیواری بوتان , قیمت آبگرمکن , آبگرمکن برقی , آبگرمکن برقی صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بامین تهویه

 

آب را امتحان کنید آب را احساس کنید. اگر شیر آب گرم را روشن کنید و آب آن سرد باشد ، احتمالاً وقت آن رسیده که مخزن آب گرم خود را تعویض کنید.

مدت زمان آب گرم آبگرمکن ایستاده را بررسی کنید ببینید تأمین آب گرم شما چه مدت طول می کشد. اگر قبلاً دوش های بیشتری را قبل از اتمام آب گرم می گرفتید ، احتمالاً مشکلی در مخزن وجود دارد. ممکن است به مورد جدیدی نیاز داشته باشید.

به دنبال گودال ها بروید تا کف مخزن آب گرم خود را از نظر آب ایستاده بررسی کنید. اگر در اطراف پایه مخزن یا حوضچه های آب وجود داشته باشد یا جریان آب از مخزن به سمت تخلیه کف در جریان باشد ، ممکن است به اندازه کافی نشتی وجود داشته باشد که به جایگزینی نیاز داشته باشید.

نشت های کوچکتر را بررسی کنید اتصالات و اتصالات لوله کشی را بررسی کنید. در صورت وجود آب ، لجن یا خوردگی ، احتمال نشت وجود دارد و ممکن است زمان تهیه مخزن جدید فرا رسیده باشد. اگر مخزن آب گرم شما قدیمی تر است و مرتباً آن را تخلیه و دوباره پر نمی کنید ، تخلیه آن ممکن است در واقع نشت جبران ناپذیری ایجاد کند.

به آن گوش دهید به بخاری آب گرم خود گوش دهید. اگر به طور مكرر صدای خشن می زند ، یا اگر صدای پاپ یا صداهای غیرمعمول دیگری می شنوید ، احتمالاً یك مشكل مکانیکی وجود دارد ، شما به مخزن تعویض نیاز دارید.

سن مخزن را بررسی کنید سن مخزن آب گرم خود را بررسی کنید. بیشتر مخازن آب گرم به مدت 5 تا 10 سال گارانتی می شوند. اگرچه بسیاری از آنها سالها بیش از انقضا گارانتی دوام می آورند ، اما اگر در عملکرد مخزن خود ناکافی باشید و مخزن از تاریخ ضمانت خود فراتر رود ، احتمالاً زمان تهیه مخزن جدید است.

 

آبگرمکن قدیمی خود را با یک واحد مدرن و بهینه از مصرف انرژی جایگزین کنید

مدل های جدید تا 20٪ کارآمدتر هستند و می توانند تا 700 $ در هزینه های انرژی در طول عمر واحد صرفه جویی کنند.

اکنون تولیدکنندگان عایق کف را بین مخزن و پوسته خارجی آن تزریق می کنند و در نتیجه باعث حفظ گرمای بالاتر می شود. آسترهای شیشه ای جدید مخازن را کمتر در معرض خوردگی و نشت قرار می دهد.

 

نوع و اندازه مناسب آبگرمکن برقی را نصب کنید و در قبض ابزار خود صرفه جویی کنید!

تکنسین مجاز ThermoCare با توجه به معیارهای زیر نوع مناسب آبگرمکن را برای شما توصیه می کند:

تعداد اعضای خانوار.
تعداد حمام
الگوی استفاده
نوع سوخت ، در دسترس بودن و هزینه آن.
 

آبگرمکن دیواری با عبور از یک سیم پیچ تبادل گرما ، تأمین بی پایان آب گرم را در صورت نیاز ، از بین می برند و تلفات انرژی آماده به کار یک مخزن معمولی را که از سوخت برای حفظ دمای آب حتی در صورت عدم نیاز استفاده می کند ، از بین می برد. تعویض بخاری آبگرمکن دیواری می تواند نتیجه خوبی را به همراه داشته باشد ، زیرا طبق گفته DOE حدود 23٪ کارآمدتر از یک نسخه ذخیره سازی سنتی است. بخاری های آب بدون مخزن نیز با طراحی جمع و جور باعث صرفه جویی در فضا می شوند ، بیشتر دوام می آورند و برای محیط زیست بهتر هستند زیرا مخزن زنگ زده در محل دفن زباله قرار نمی گیرد.

 

پنج دلیل برای ارتقا  آبگرمکن دیواری

ذخیره انرژی. وقتی بخاری سنتی با آب گرم دارید ، هزینه می کنید تا آب را دائماً گرم کنید ، حتی وقتی از آن استفاده نمی کنید. با آبگرمکن Tankless ، سیستم فقط در صورت نیاز آب را گرم می کند. این باعث صرفه جویی زیادی در قبض های برق و گاز می شود.
صرفه جویی در مصرف آب وقتی آنجا ایستاده اید و منتظر هستید آب گرم از مخزن به سمت شما باز شود ، چندین گالن آب در حال هدر رفتن است. این می تواند به هزاران گالن آب هدر رفته اضافه کند. اگر هزینه آب را پرداخت کنید ، این می تواند جمع شود. آبگرمکن های بدون مخزن به شما امکان می دهد تا در مصرف آب صرفه جویی کنید.
آب تمیز. متأسفانه ، بسیاری از مخازن قدیمی و گرم آب گرم دچار خوردگی می شوند و آب حمل شده از مخزن می تواند زنگ زدگی و باقی مانده در آن مخلوط شود. با آبگرمکن دیواری ، همان آب تمیز و تمیزی را دارید که هنگام روشن کردن شیر آب سرد دارید.
طول عمر. در حالی که یک بخاری آب مخزنی معمولی قرار است 10 تا 13 سال دوام داشته باشد ، آبگرمکن های بدون تانک تا 20 سال تخمین زده می شود. اگر قصد دارید مدتی در خانه خود بمانید ، این هزینه جایگزینی سنگینی است که پس انداز می کنید.
آسایش تأمین مداوم آب گرم در سراسر خانه شما. آبگرمکن های دیواری برقی ، آب مورد نیاز را گرم می کنند ، بنابراین مانند یک مخزن معمولی محدود به یک منبع ثابت گرم نمی شوید. 4 تا 11 گالن در دقیقه و بدون زمان بهبودی فراهم می کند.

 

مشاهده لیست قیمت انواع آبگرمکن در لینک روبرو : آبگرمکن



:: برچسب‌ها: آبگرمکن برقی دیواری , قیمت آبگرمکن برقی دیواری , آبگرمکن دیواری بوتان , قیمت آبگرمکن , آبگرمکن برقی , آبگرمکن برقی صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بامین تهویه

 

از کجا می توانم آبگرمکن را نصب کنم؟


آبگرمکن دیواری پمپ حرارتی را می توان در مکان های مختلفی نصب کرد ، از یک گاراژ گرم نشده تا یک اتاق آبگرمکن گرم تا یک زیرزمین همکف. مواردی که قبل از نصب باید در نظر گرفت عبارتند از فضا ، صدا ، هوای سرد و اندازه و ارتفاع واحد.

با استفاده از یک مکان موجود
بسیاری از بخاری های آب پمپ حرارتی را می توان در همان نقطه به عنوان یک بخاری برقی استاندارد فعلی نصب کرد. همچنین می توانید از اتصالات موجود مانند تأمین آب سرد ، خروجی آب گرم ، اتصال برق ، شیر تسکین دهنده دما / فشار و تخلیه استفاده کنید.

مواردی که باید در نظر بگیرید
فضا - آبگرمکن برقی گرمایی معمولاً حداقل به 1000 فوت مکعب جریان هوا در اطراف آنها احتیاج دارند. این برابر با 10'x10'x10 "فضا است. الزامات جریان هوا بسته به محصول متفاوت است و در صورت استفاده از مجاری یا سایر استراتژی های جریان هوا ، برخی از واحدها می توانند در فضای بسیار کمتری نصب شوند.


صدا - آبگرمکن های پمپ حرارتی صداهایی شبیه صدای پس زمینه از یک فن قابل حمل تولید می کنند (حدود 45 دسی بل). هنگام نصب در یک فضای زندگی جداگانه ، تعداد بسیار کمی از صاحبان خانه از کارکرد آنها آگاه هستند.
هوای خنک - در حین کار ، آبگرمکن های پمپ حرارتی هوای خشک و خنک را به فضای اطراف آزاد می کنند.
اندازه / ارتفاع - آبگرمکن های پمپ حرارتی ممکن است کمی بزرگتر از آبگرمکن های برقی استاندارد باشند.

 

نکات نصب آبگرمکن


واحد را به مشخصات سازنده و لوله کشی محلی ، کدهای برق و ساختمان نصب کنید. مجوزها و مجوزهای لازم را بدست آورید و شرایط صلاحیت محلی را تأیید کنید.
اطمینان حاصل کنید که واحد سطح است.
تراکم آبگرمکن پمپ حرارتی بسته به رطوبت اتاقی که در آن نصب آبگرمکن شده است ، تشکیل می شود. تخلیه هر میعانات از طریق سیستم تخلیه شیب دار ، پمپ میعانات یا اتصال به تخلیه لوله کشی مهم است.

از ایجاد خطر لغزش در گذرگاه ها خودداری کنید. دمای کمتر از انجماد ممکن است بر تخلیه چگالش تأثیر بگذارد. برای جزئیات بیشتر شرایط نصب سازنده را بررسی کنید.برای کمک به حفظ دمای آب در فضاهای بدون شرط از عایق لوله استفاده کنید. برای به دست آوردن حداکثر کارایی ، به مشخصات سازنده مراجعه کنید.

 

مشاهده لیست قیمت انواع آبگرمکن در لینک روبرو : آبگرمکن



:: برچسب‌ها: آبگرمکن برقی دیواری , قیمت آبگرمکن برقی دیواری , آبگرمکن دیواری بوتان , قیمت آبگرمکن , آبگرمکن برقی , آبگرمکن برقی صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بامین تهویه

مقرون به صرفه تر: آبگرمکن های برقی یا گازی؟


در هنگام به روزرسانی آبگرمکن برقی به دنبال کمترین قیمت هستید؟ سپس دور خود را بچرخانید و ما از ورودی و خروجی آبگرمکن متفاوتی استفاده خواهیم کرد که می توانید بدون شکستن بانک خریداری کنید.

آبگرمکن شما به معنای واقعی کلمه مخزنی است که آب را گرم و ذخیره می کند. تمام آبگرمکن مخزن با همان فرض ذخیره آب گرم و رساندن آن به شیرهای آب و دوش هنگام باز شدن کار می کنند. اگرچه ، ممکن است همه آنها از همین ویژگی برخوردار باشند ، اما نحوه گرم شدن آنها بسیار متفاوت است.

مخازنی وجود دارد که با استفاده از گاز طبیعی ، پروپان ، برقی و حتی ترکیبی از تبرید برقی و معکوس گرم می شوند. می تواند کاملاً پیچیده شود! اما برای هدف این مقاله ارزانترین تمرکز خواهیم کرد! گاز طبیعی و برقی.


آبگرمکن گازی دارای یک خط گاز لوله کشی سخت به دریچه گاز آن هستند. یک aquastat دمای مخزن را کنترل می کند و هنگامی که دما پایین می آید و پایین می آید ، سپس "بنگ" مشعل های شما را روشن کرده و آب را گرم می کند.

بنزین توسط شرکت محلی شما تأمین می شود و شما هر ماه قبض دریافت می کنید که حاوی مقدار بنزین شما است. از زمان نوشتن این مقاله ، شرکت خدمات محلی ما در تورنتو ، ON ، کانادا Enbridge است.

آبگرمکن های برقی با همان اصل نظارت بر درجه حرارت آب در مخزن کار می کنند ، اما "عنصر الکتریکی" را برای گرم کردن آب روشن می کنند. این عنصر برقی مشابه مشعل موجود در اجاق برقی شما کار می کند.
بنابراین کدام یک ارزان تر است؟ خب، بستگی دارد.

نرخ های پرداختی شما برای بنزین و برق از مکانی به مکان دیگر متفاوت است و اضافه کاری را تغییر می دهد. ممکن است 10 سال پیش برای گرم کردن باک شما ارزان تر بود اما امروز می تواند دو برابر قیمت بنزین باشد!

از امروز در تورنتو ، کارکرد گاز ارزان تر از برق است.

قیمت آبگرمکن برقی


اما با هزینه عملیاتی به پایان نمی رسد. شما همچنین باید در نظر بگیرید که مخزن چه هزینه ای برای خرید دارد. به طور متوسط ​​آبگرمکن های برقی ارزان تر از آبگرمکن های گازی هستند. برای بررسی انتخاب مخازن برقی مجبور نیستید خیلی دور شوید زیرا در بسیاری از فروشگاه های بزرگ جعبه سخت افزاری موجود است. انبار خانگی در حال حاضر Rheem 39G را با قیمت 494 دلار ارائه می دهد.

 

اکنون این قیمت به نصب نیاز ندارد که بسته به نوع کاربردی که با فروشگاه بزرگ خریداری می شود ، دیگر نمی تواند از 200-500 دلار اضافی باشد.

هنگامی که با یک شرکت HVAC (مانند خود ما) نصب می شوید ، می توانید 400-600 دلار بیشتر از هزینه یک فروشگاه بزرگ جعبه بپردازید. مزیت این است که شرکت های تهویه مطبوع با شهرت خوب ، شما نصب با کیفیت بالاتر را انجام می دهند ، ترجمه به عملکرد بهتر و شانس بسیار کمتری برای ترک خطرات ایمنی (داستان های ترسناک وجود دارد) وجود دارد. شرکت های معتبر HVAC همچنین ضمانت تهاجمی تری را در مخازن خود ارائه می دهند که در صورت خرابی زودرس زودهنگام به راحتی می توانند هزینه اضافی را پرداخت کنند.

در کل می توانید 700-1000 دلار برای یک آبگرمکن برقی دیواری نصب شده از یک فروشگاه بزرگ جعبه و 1400-1600 دلار برای آبگرمکن برقی از شرکت معتبر HVAC هزینه کنید.

قبلاً اشاره کردیم که هزینه کار برق بیشتر از گاز است. اما اکنون بیایید جلو برویم و این اعداد را وارد کنیم. از اول ژانویه 2018 ، تورنتو هیدرو میانگین هزینه ماهانه بخاری برقی برای خانواده چهار نفره را 44.43 دلار نشان داد. حال بیایید با متوسط ​​عمر یک آبگرمکن به طور متوسط ​​بین 10-15 سال ضرب کنیم. بنابراین به طور متوسط ​​می خواهید 5331.60 دلار - 7997.40 دلار برای عمر کامل مخزن هزینه کنید.

بنابراین واقعاً آبگرمکن برقی چقدر ارزان است؟ برای تعیین یک معیار ، بعداً می توانیم با بخاری آب گازسوز مقایسه کنیم ، خواهیم گفت که ما آن را توسط یک شرکت معتبر HVAC به قیمت 1400 دلار خریداری و نصب کردیم. از آنجا که ما از یک شرکت معتبر HVAC استفاده کرده ایم ، به احتمال زیاد به پایان عمر طولانی تر مخزن یعنی 15 سال ، به طور مساوی 7997.40 دلار رسیده ایم. هزینه ها را با هم جمع کنید و ما در حال بررسی 9397.40 دلار برای گرم کردن آب یک خانواده 4 نفره در تورنتو هستیم.

قیمت آبگرمکن گازسوز


بنابراین آبگرمکن های گازی چگونه اندازه گیری می شوند؟ درست در کنار خفاش متوجه خواهید شد که هزینه خرید آنها از قبل بیشتر است. بسته به خرید بخاری آب گرم کن (PV) یا معمولی. همانطور که بسیاری از خانه ها در حال انتقال به Power-vent هستند ، ما بر روی این نوع مخازن تمرکز خواهیم کرد.

 

Home Depot در حال حاضر یک مخزن PV Rheem 40G با قیمت 798 دلار لیست می کند. فروشگاه Bix box برای نصب آبگرمکن برقی حدود 400-600 دلار نیروی کار و مواد لازم دارد ، بنابراین در مجموع 1398 دلار در نظر خواهید گرفت. با کار با یک شرکت معتبر HVAC می توانید 400-600 دلار اضافی در ازای آن قیمت با تمام امتیازاتی که قبلاً بحث کردیم انتظار داشته باشید.

توجه داشته باشید ، هنگام نصب آبگرمکن گازی و سپس مخزن برقی ، خطرات ایمنی بسیار بیشتر است. ممکن است ارزش این را داشته باشد که کمی بیشتر هزینه کنید تا خیالی آسوده داشته باشید که داشتن متخصصانی بسیار آموزش دیده که سیستم خود را نصب می کنند و احتمال مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن و نشت گاز را بسیار کاهش می دهد.

اکنون قسمت روی حیله و تزویر ، محاسبه میانگین استفاده از آب گرم برای این مخازن است. بر خلاف برقی ، هیچ مطالعه ای در مورد هزینه متوسط ​​کار با آبگرمکن برای 4 خانواده وجود ندارد. بنابراین برای ادامه ریاضیات خود ، مقاله ای را ارائه خواهیم داد که بیان می کند استفاده از برق تقریباً x5 گرانتر از آن به عنوان نوعی انرژی و سپس گاز طبیعی است (در اتاوا). اما بیایید بسیار محافظه کار باشیم و بگوییم x3 گران تر است.

استفاده از عدد قبلی ما 7997.40 دلار برای کار با آبگرمکن برقی به مدت 15 سال و سپس تقسیم آن بر 3 (چون گاز کارا یک سوم هزینه برق است) با 2665.8 دلار روبرو می شویم.

2665.8 دلار اضافه کنید. که با هزینه 1998 دلار خرید و نصب آبگرمکن در مجموع 4663.80 دلار برای ما به همراه دارد.

بنابراین حداقل در مدت زمان 15 سال یا 3333.6 دلار (7997.40 دلار - 4663.80 دلار) یا هر سال 222.24 دلار پس انداز خواهید کرد.

نتیجه
اگرچه ممکن است خرید ارزان تر آبگرمکن وسوسه انگیز باشد ، اما اگر هزینه انرژی را در نظر نگیرید ، در دراز مدت می توانید بیشتر هزینه کنید. هر شهر از نظر گاز و برق نرخ متفاوتی دارد. مهم است که ببینید چگونه مقایسه می شوند تا مشخص شود کدام یک از آنها ارزان تر است.

این هزینه عملیاتی است که متغیر پنهانی است که واقعاً می تواند چرخش کند که کدام آبگرمکن در واقع ارزان تر است. از امروز گاز در اکثر شهرهای کانادا ارزان تر است.

 

مشاهده لیست قیمت انواع آبگرمکن در لینک روبرو : آبگرمکن



:: برچسب‌ها: آبگرمکن برقی دیواری , قیمت آبگرمکن برقی دیواری , آبگرمکن دیواری بوتان , قیمت آبگرمکن , آبگرمکن برقی , آبگرمکن برقی صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 | نظرات ()